1.Rasa: Człowiek 2.Wygląd: Włosy Białe z Błękitnym połyskiem. Przez oko przechodzi Znak Pieczęci Krwi. 2.Uczony: Mag 3.PodUczony: Czarodziej 4.Umiejętności: - Demoniczne Otwarcie Poziom - prosty Punkty magii - 3 Zasięg - 2m Czas - chwila Opis- Otwiera dany przedmiot (drzwi, słoik, itp.).
- Przyciągnięcie przedmiotu Poziom - prosty Punkty magii - 1 Zasięg - 10 m Czas -chwilka Opis - Gdy mag rzuci ten czar na materialny przedmiot w promieniu 10m. od maga, przedmiot ten leci w kierunku jego ręki.
- Wykrycie trucizny Poziom - Prosty Punkty magii - 1 Zasięg - Dotyk Czas - Natychmiastowy Składniki - Bryłka miedzi Opis - Czar pozwala rzucającemu przetestować jedzenie lub ciecz na obecność trucizny.
- Elfi wzrok Poziom - Prosty Punkty magii - 1 Zasięg - Rzucający Czas - 1 Godzina Opis - Czar pozwala rzucającemu na widzenie w ciemnościach w promieniu 30 metrów na zasadach identycznych jak dla Elfiej umiejętności o tej samej nazwie. Czar nie powiększa możliwości widzenia w ciemnościach bohaterom posiadającym tą umiejętność.
- Piórko spadanie Poziom - Prosty Punkty magii - 2 Zasięg - Dotyk Czas - Dotknięcie stałego lądu lub wody. Opis - Ten czar powoduje ze obiekt czaru spada z polowa normalnej prędkości. Powoduje to zmniejszenie o polowe obrażeń otrzymanych podczas skoku. Umożliwia także spadającemu bohaterowi reakcje i zamianę upadku w skok, co powoduje otrzymanie 1/4 normalnych obrażeń.
- Przyzwanie Żywiołów Poziom - Prosty Punkty magii - 4 Zasięg - 2 m Czas - 1 Godzina Opis - Przyzywa jeden z wielu żywiołów.
- Petryfikacja Poziom Czaru - Wojenna IV Punkty Magii - 12 Zasięg - 24 metry Czas - 24 Godziny Opis - Czar zamienia ciało pojedynczej żywej istoty w lity kamień jeśli nie powiedzie jej się test magii. Jeżeli cel czaru po petryfikacji zostanie uszkodzony ( odłamanie kończyny, głowy ) efekt ten zaistnieje także po jego powrocie do normalnej postaci. Uszkodzenia powinny mieć efekt w postaci zadania ran.
5.Przedmioty:
|