1.Rasa: Cz³owiek 2.Wygl±d: W³osy Bia³e z B³êkitnym po³yskiem. Przez oko przechodzi Znak Pieczêci Krwi. 2.Uczony: Mag 3.PodUczony: Czarodziej 4.Umiejêtno¶ci: - Demoniczne Otwarcie Poziom - prosty Punkty magii - 3 Zasiêg - 2m Czas - chwila Opis- Otwiera dany przedmiot (drzwi, s³oik, itp.).
- Przyci±gniêcie przedmiotu Poziom - prosty Punkty magii - 1 Zasiêg - 10 m Czas -chwilka Opis - Gdy mag rzuci ten czar na materialny przedmiot w promieniu 10m. od maga, przedmiot ten leci w kierunku jego rêki.
- Wykrycie trucizny Poziom - Prosty Punkty magii - 1 Zasiêg - Dotyk Czas - Natychmiastowy Sk³adniki - Bry³ka miedzi Opis - Czar pozwala rzucaj±cemu przetestowaæ jedzenie lub ciecz na obecno¶æ trucizny.
- Elfi wzrok Poziom - Prosty Punkty magii - 1 Zasiêg - Rzucaj±cy Czas - 1 Godzina Opis - Czar pozwala rzucaj±cemu na widzenie w ciemno¶ciach w promieniu 30 metrów na zasadach identycznych jak dla Elfiej umiejêtno¶ci o tej samej nazwie. Czar nie powiêksza mo¿liwo¶ci widzenia w ciemno¶ciach bohaterom posiadaj±cym t± umiejêtno¶æ.
- Piórko spadanie Poziom - Prosty Punkty magii - 2 Zasiêg - Dotyk Czas - Dotkniêcie sta³ego l±du lub wody. Opis - Ten czar powoduje ze obiekt czaru spada z polowa normalnej prêdko¶ci. Powoduje to zmniejszenie o polowe obra¿eñ otrzymanych podczas skoku. Umo¿liwia tak¿e spadaj±cemu bohaterowi reakcje i zamianê upadku w skok, co powoduje otrzymanie 1/4 normalnych obra¿eñ.
- Przyzwanie ¯ywio³ów Poziom - Prosty Punkty magii - 4 Zasiêg - 2 m Czas - 1 Godzina Opis - Przyzywa jeden z wielu ¿ywio³ów.
- Petryfikacja Poziom Czaru - Wojenna IV Punkty Magii - 12 Zasiêg - 24 metry Czas - 24 Godziny Opis - Czar zamienia cia³o pojedynczej ¿ywej istoty w lity kamieñ je¶li nie powiedzie jej siê test magii. Je¿eli cel czaru po petryfikacji zostanie uszkodzony ( od³amanie koñczyny, g³owy ) efekt ten zaistnieje tak¿e po jego powrocie do normalnej postaci. Uszkodzenia powinny mieæ efekt w postaci zadania ran.
5.Przedmioty:
|