Administrator
1.Rasa: Człowiek
2.Wygląd: Włosy Białe z Błękitnym połyskiem. Przez oko przechodzi Znak Pieczęci Krwi.
2.Uczony: Mag
3.PodUczony: Czarodziej
4.Umiejętności:
- Demoniczne Otwarcie
Poziom - prosty
Punkty magii - 3
Zasięg - 2m
Czas - chwila
Opis- Otwiera dany przedmiot (drzwi, słoik, itp.).
- Przyciągnięcie przedmiotu
Poziom - prosty
Punkty magii - 1
Zasięg - 10 m
Czas -chwilka
Opis - Gdy mag rzuci ten czar na materialny przedmiot w promieniu 10m. od maga, przedmiot ten leci w kierunku jego ręki.
- Wykrycie trucizny
Poziom - Prosty
Punkty magii - 1
Zasięg - Dotyk
Czas - Natychmiastowy
Składniki - Bryłka miedzi
Opis - Czar pozwala rzucającemu przetestować jedzenie lub ciecz na obecność trucizny.
- Elfi wzrok
Poziom - Prosty
Punkty magii - 1
Zasięg - Rzucający
Czas - 1 Godzina
Opis - Czar pozwala rzucającemu na widzenie w ciemnościach w promieniu 30 metrów na zasadach identycznych jak dla Elfiej umiejętności o tej samej nazwie. Czar nie powiększa możliwości widzenia w ciemnościach bohaterom posiadającym tą umiejętność.
- Piórko spadanie
Poziom - Prosty
Punkty magii - 2
Zasięg - Dotyk
Czas - Dotknięcie stałego lądu lub wody.
Opis - Ten czar powoduje ze obiekt czaru spada z polowa normalnej prędkości. Powoduje to zmniejszenie o polowe obrażeń otrzymanych podczas skoku. Umożliwia także spadającemu bohaterowi reakcje i zamianę upadku w skok, co powoduje otrzymanie 1/4 normalnych obrażeń.
- Przyzwanie Żywiołów
Poziom - Prosty
Punkty magii - 4
Zasięg - 2 m
Czas - 1 Godzina
Opis - Przyzywa jeden z wielu żywiołów.
- Petryfikacja
Poziom Czaru - Wojenna IV
Punkty Magii - 12
Zasięg - 24 metry
Czas - 24 Godziny
Opis - Czar zamienia ciało pojedynczej żywej istoty w lity kamień jeśli nie powiedzie jej się test magii. Jeżeli cel czaru po petryfikacji zostanie uszkodzony ( odłamanie kończyny, głowy ) efekt ten zaistnieje także po jego powrocie do normalnej postaci. Uszkodzenia powinny mieć efekt w postaci zadania ran.
5.Przedmioty:
Offline